Visie & Missie

Met plezier werken wij veilig samen, vertrouwend op elkaar. Wij zetten mensen en machines op de juiste wijze in, daardoor is overlast geminimaliseerd tijdens het werk rondom de boom.

Wat zijn onze kernwaarden?

  • Aandacht voor veiligheid van mens en natuur
  • Plezier beleven
  • Zorgen uit handen nemen
  • Flexibel zijn
  • Effectief werken
  • Betrouwbaar zijn.
overdracht van het stokje1

Aandacht voor veiligheid voor mens en natuur.
Zuinig zijn op de omgeving; mens en natuur.
De boom heeft vele functies en is voor ons mensen van grote waarde; wij voelen het als onze taak, ons in te zetten voor het verzorgen en onderhouden van dit organisme. Daar waar dat kan, zetten wij ons in om de boom te behouden.
Zo voelen we ook verantwoordelijkheid voor de mensen met wie we samenwerken. De inzet van de goede machines maakt het mogelijk om in korte tijd veel werk te verzetten. In de meeste gevallen gaat dat ook veiliger en is het minder belastend voor het menselijk lichaam.
Veilig werken in een soms gevaarlijke omgeving, het leven van onze boomverzorgers hangt regelmatig letterlijk vast aan het ‘touwtje’ dat de ander in handen heeft.

Plezier beleven
Plezier, even lachen zorgt voor een goede band, die zo nodig is om in gevaarlijke situaties op elkaar te kunnen vertrouwen.… en het is natuurlijk ook veel leuker om met plezier naar je werk te gaan.
Wel en lee delen ligt aan de basis van vertrouwen en betrouwbaar zijn, om zo een optimale werkrelatie op te bouwen.

Zorgen uit handen nemen
Een goede voorbereiding en communicatie is het halve werk. Wij beleven er plezier aan, als de opdrachtgever tevreden is en wij ons werk goed gedaan hebben

Flexibel zijn 
Zo af en toe gaat het anders dan verwacht. Een flexibele instelling is dan nodig om de planning bij te stellen. Een door de storm ineens gevaarlijke boom kan je niet zo maar laten staan.

Effectief werken
Wij doen er alles aan, om zo effectief mogelijk te werken. Want het is prettig voor de opdrachtgever, als het werk snel gedaan is.

Betrouwbaar zijn
Wij komen onze afspraken na en zien onszelf als gasten bij onze opdrachtgevers. Feedback gebruiken wij, om onze kwaliteit en service te verbeteren.